zaterdag 4 maart 2017

Gebakken patatjes met een 'paardenoog'


Het is toch heerlijk als de makkelijkste en snelste gerechtjes ook binnen de PN-filosofie vallen? Samen met een biefstuk met pepersaus, sole meunière en de 'zeure sause' van mijn oma vroeger is dit één van mijn lievelingsgerechtjes. En eigenlijk eten we dit extreem weinig... dus als 't es op tafel komt, dan is 't feest voor mijn smaakpapillen :-) Dit maak ik enkel als ik héééél weinig tijd heb en dan maak ik 't me ook echt gemakkelijk. Na 't werk stop ik dan in 't winkeltje om een doos eieren en zo'n zak voorgekookte aardappelschijfjes of zorg ik ervoor dat ik dit al in huis heb als ik 't op voorhand weet en dan thuiskomen, bij wijze van spreken tot 10 tellen en je hebt een lekkere maaltijd :-)

Ingrediënten en recept zal ik bij uitzondering niet vermelden, ik denk dat iedereen dit wel in de vingers heeft, maar er gewoon niet aan denkt dat dit binnen de filosofie van Pascale Naessens valt. Dus voor diegenen die het nog niet beseft hadden: o ja, laat jullie maar gaan met deze klassieker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten