zaterdag 7 april 2018

Mediterraanse uitsmijter

Een heerlijke lunch, snel op tafel en een bom aan smaken.

Deze is al zo oud als de straat bij ons thuis. Wel een hele poos niet meer gegeten gezien ik een paar jaar uitsluitend PN heb gegeten, maar sinds ik overgeschakeld ben naar Sandra Bekkari mag dit weer! Me happy!

Trouwens ook al een aantal keren gemaakt als ik visite had 's middags en dan zeggen ze allemaal 'gewoon een boterham is ok, niet veel moeite doen', maar ja, dat is zo saai en dan blijf ik ook met dat beleg zitten, gezien wij dat niet meer eten. Dus deze is dan ideaal, iedereen content!

Ingrediënten:
1 volkoren speltpittabroodje, hesp, rode paprika, ui, tijm en 2 eieren.

Recept:

  • Volkoren speltpittabroodje volgens de aanwijzing op de verpakking even de oven in
  • Ondertussen in een beetje olijfolie uw gesnipperde ui en in reepjes gesneden paprika aanbakken in royaal veel tijm
  • Spiegeleitjes bakken
  • Uw pittabroodje overlangs snijden, zodat je er 2 hebt, uw schel hesp er op, dan uw paprika-ui-tijm-mengsel erop en afwerken met een spiegeleitje van boven. 

Zorg maar dat je honger hebt, want dit is een stevige lunch!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten