donderdag 15 december 2016

Gevulde kip met Parmaham & asperges


Voel me niet zo opperbest vandaag en de beste remedie hiertegen is een nieuw receptje uitproberen! Zelfs met mijn kop vol snot en weinig smaak kon ik proeven dat deze heerlijk was, wat Rasmus meer dan beaamde.
Netjes gepikt van Sabine Baecke in de PN-facebookgroep, gezien mijn hoofd niet helder genoeg is om zelf creatief uit de hoek te komen vandaag. 't Maakt 't er wel niet minder lekker om :-)

Ingrediƫnten:
Kip, parmaham, groene asperges, kerstomaten, pijnboompitten

Recept:

  • uw kipfilet zijlings opensnijden en er een paar groene asperges gewikkeld in parmaham instoppen en uw kipfilet weer toedoen.
  • deze in een ovenschaal leggen, rest van uw asperges ertussen, wat kerstomaten erbij, olijfolie erover en afwerken met een handjevol pijnboompitten
  • half uurke de oven in op 180° (Rasmus zijn trein was te laat, dus 't is 40 minuten geworden bij mij) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten